Mulineta Daiwa Luvias Airity LT
Noua mulineta Luvias Airity LT reuneste conceptul AirMetal® cu duritatea extrema a carcasei Monocoque dintr-o singura bucata. Luvias Airity LT este cea mai usoara mulineta din istoria Daiwa, cantarind 170g (marimea 2500).
Din punct de vedere vizual cat si tehnic, aceasta mulineta poate fi considerata o adevarata capodopera a inginerilor japonezi! Conceptul Tough Digigear ofera sensibilitate si o functionare perfect uniforma, pentru a detecta chiar si cele mai fine trasaturi.
Noua mulineta Luvias Airity LT reuneste conceptul AirMetal® cu duritatea extrema a carcasei Monocoque dintr-o singura bucata. Luvias Airity LT este cea mai usoara mulineta din istoria Daiwa, cantarind 170g (marimea 2500). Din punct de vedere vizual cat si tehnic, aceasta mulineta poate fi considerata o adevarata capodopera a inginerilor japonezi! Conceptul Tough Digigear ofera sensibilitate si o functionare perfect uniforma, pentru a detecta chiar si cele mai fine trasaturi.
Rotorul fabricat din Zaion® si proiectat dintr-o singura piesa a devenit mai rigid si mai rezistent. Pentru a sigila rotorul in interiorul carcasei, sigiliul este realizat dintr-un ulei magnetic numit MagSealed. Acest ulei este inghetat intr-un camp magnetic si previne patrunderea apei si a prafului in mecanism. Knob-ul ergonomic Hi-Grip al manivelei, permite o manevrare sigura chiar si cu mainile ude.
Corpul "Monocoque Body" permite mai mult spatiu pentru pinionul Tough DigiGear, a carei dimensiune a crescut cu 7% fata de modelul anterior. Aceasta dezvoltare nu numai ca imbunatateste rezistenta, creand o rotatie mai lina si fara prea mare efort. Pentru a optimiza performantele de lansare, mulineta este echipata cu tambur ABS Long Cast (LC-ABS). Sistemul de franare ATD™ patentat de inginerii Daiwa asigura un control perfect al franei frontale cu ajutorul unui fluture reproiectat si cu un diametru mai mare.
"Monocoque Body" - Structura Monohull are un cadru din aluminiu proiectat sa reziste la torsiune si indoire in timp ce rafineaza si optimizeaza spatiul intern pentru pinion si rotile dintate. Odata cu economisirea de spatiu, dimensiunea sistemului de angrenaje in raport cu volumul cadrului a fost extinsa la limite tehnice, astfel ca rotorul ocupa acum 85% din spatiul total al cadrului Monohull. Aceasta tehnologie optimizeaza avantajele Concept LT, atat in ceea ce priveste cresterea in greutate, cat si puterea.
Zaion® Body / Rotor - este un material incredibil de rezistent si usor, fiind ideal pentru constructia carcaselor sau a rotoarelor. Zaion este obtinut din prelucrarea fibrelor de carbon "High Density". Rezistenta Zaion este aproximativ aceeasi cu cea a magneziului si este de doua ori mai puternica decat nylonul / ABS-ul, greutatea este cu 20% mai usoara decat nylonul / ABS-ul si cu 50% mai usor decat aluminiul.
"MagSealed Technology" - Etanseitatea rotorului, este o provocare pe care Daiwa a putut sa o intampine in 2010 si sa o optimizeze de la an la an. Pentru a sigila rotorul in interiorul carcasei, sigiliul este realizat dintr-un ulei magnetic numit MagSealed. Acest ulei este inghetat intr-un camp magnetic si previne patrunderea apei si a prafului in mecanism.
ATD™ (Automatic Drag System) - sistemul de franare exceleaza printr-o trecere mult mai delicata a intervalelor de franare, iar ca o consecinta a acesteia este perfect potrivita pentru utilizarea firelor textile. La ATD franarea incepe imediat, chiar de la inceput, iar trecerea catre forta de franare presetata se face intr-o fractiune de secunda, eliminand astfel ruperea firului in soc.
Slow Cross Wrap® - este o tehnologie speciala de asezare in forma de cruce a firului pe tambur. Aceasta tehnologie asigura reducerea semnificativa a incurcaturilor din jurul axei. In plus, infasurarea unica inseamna ca mai multe spire sunt preluate pe bobina, ceea ce se traduce prin distante de aruncare extreme.
Tough DigiGear® - angrenaj de viteza dezvoltat digital, pentru a face fata fortelor de tractiune mari. Pinionul incorporat in carcasa tamburului, transmite puterea manivelei direct rotorului, lin si extrem de eficient. Dimensiunea rotii motrice, rezistenta si unghiul angrenajelor, forma si suprafata dintilor angrenajului permit construirea de cutii de viteze cu o netezime exceptionala, rezistenta minima in timpul utilizarii si o durata de viata extrem de lunga.
Twist Buster® II - sistem sofisticat (brevetul nr. EP0876760B1) ce reduce rasucirea liniei la un nivel minim. Cel mai recent sistem Twist Buster II reduce semnificativ frecarea dintre linie si galet, impiedicand ruperea acesteia.
Infinite Anti-Reverse® - rulment cu role care permite rotatia intr-un singur sens a rotorului. Aici sunt utilizate doar piese din otel de cea mai inalta calitate, cu cele mai inguste tolerante.
Caracteristici:
- Numar rulmenti: 11 (CRBB + RB);
- Design LT (Light & Tough);
- Corp AirMetal®;
- Carcasa Monocoque®;
- MagSealed®;
- Tambur longcast ABS® din aluminiu;
- Tambur de rezerva: nespecificat;
- Zaion® Air Rotor®;
- Tough DigiGear® CNC - angrenaj prelucrat;
- Sistem de franare ATD™;
- Infinite Anti-Reverse®;
- Asezare incrucisata a firului Cross Wrap®;
- Rulmentii axului MAGSEALED®;
- Sarma pick-ul AIR BAIL®;
- Galet Twist Buster® II;
- Manivela aluminiu prelucrata CNC;
- Buton knob Hi-Grip;
- Fabricata in Japonia.
- Variante:
- 2500
- Capacitate tambur: 0.10mm/200m;
- Raport de recuperare: 5.2:1;
- Recuperare fir / tur de manivela: 73cm;
- Greutate (specificatie producator): 170g;
- Max. Drag Power (Forta de Franare): 10kg.
- 3000
- Capacitate tambur: 0.16mm/190m;
- Raport de recuperare: 6.2:1;
- Recuperare fir / tur de manivela: 77cm;
- Greutate (specificatie producator): 190g;
- Max. Drag Power (Forta de Franare): 10kg.
- 2500